FAQ

Realizacja zamówienia

1. Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Po złożeniu zamówienia nie masz możliwości jego modyfikacji w części lub w całości. Możesz natomiast anulować zamówienie (o ile jego status na to pozwala, nie możesz anulować zamówienia, które ma status Wysłane) i złożyć je na nowo.

2. Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail estore@oceanic.com.pl podając w treści maila numer zamówienia. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo. Jeżeli zamówienie, które chcesz anulować, jest już opłacone, podaj nam w mailu swój numer konta, żebyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze. Zamówienie może być anulowane tylko w przypadku statusu Realizowane i Weryfikacja płatności, nie możesz anulować zamówienia w przypadku, gdy ma status Wysłane.

3. Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?
Realizowane – Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i czeka na spakowanie w magazynie
Weryfikacja płatności – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 3 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Wysłane – zamówienie oczekuje na odbiór przez kuriera albo jest już w drodze do Ciebie.
Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia.

4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT?
Każdy klient otrzymuje od nas paragon fiskalny za zakupiony towar. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT na firmę, zaznacz to podczas składania zamówienia i uzupełnij dane firmy, w tym nazwę firmy oraz numer NIP (10 cyfr bez myślników). Jeżeli w trakcie składania zamówienia nie zgłosisz chęci otrzymania faktury VAT na firmę, tracisz możliwość jej otrzymania.

Płatności

1. Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy:
- płatność z góry (Przelewy24) – system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem BLIKa, wszystkich najpopularniejszych banków, karty płatniczej, PayPala, Google Pay, Apple Pay, SkyCash
- płatność przy odbiorze – dla kuriera InPost 

2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez Przelewy24?
Jeśli napotkałeś trudność w realizacji zamówienia za pośrednictwem  serwisów w każdej chwili możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym na poniższe dane:

77 1240 1242 1111 0010 1660 2750 

OCEANIC SP. Z O.O.
81-736 Sopot
ul. Łokietka 58

W tytule płatności podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie w przypadku gdy zamówienie innej osoby.

3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku wpłaty w ciągu 3 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

4. W jaki sposób zmienić formę płatności?
Jeżeli chcesz zmienić formę płatności, anuluj dotychczasowe zamówienie i złóż kolejne wybierając preferowaną metodę płatności.

5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Tak, Kurierzy InPost są wyposażeni w terminale płatnicze. 

Wysyłka

1. Jakie są oferowane formy dostawy ich koszty?
Informację o dostępnych metodach dostawy wraz z kosztami znajdziesz w zakładce Koszty wysyłki.

2. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Wszystkie przesyłki są zazwyczaj dostarczane w ciągu 2 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni.

3. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie danego przewoźnika.

Linki do śledzenia paczki znajdziesz tutaj:

Paczkomaty i Kurier InPost - inpost.pl/sledzenie-przesylek

Orlen Paczka - https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/

4. W jaki sposób odebrać przesyłkę z Paczkomatu InPost?
Przesyłkę możesz odebrać na 2 sposoby: 
- bezdotykowo poprzez aplikację InPost Mobile (do pobrania w sklepach Google Play i App Store) wybierając opcję Otwórz skrytkę zdalnie
- z kodem QR albo kodem odbioru, który otrzymasz mailowo oraz w aplikacji

Szczegóły znajdziesz na inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

5. Czy kurierzy kontaktują się przed doręczeniem paczki?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki, ale starają się dzwonić, aby ustalić szczegóły odbioru zamówienia. W przypadku kuriera InPost możesz otrzymywać powiadomienia o statusie Twojej przesyłki w aplikacji InPost Mobile (do pobrania w sklepach Google Play i App Store).

6. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier InPost: W przypadku, gdy kurier InPost nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, podejmie kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Na życzenie klienta paczka może zostać przekierowana do paczkomatu.

7. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony, należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Dział Obsługi Klienta sklepu telefonicznie pod numerem 801 100 200 (pon.-pt. 8:00-16:00) lub mailowo estore@oceanic.com.pl podając numer zamówienia.

8. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (np. rozerwany karton)?
W tym wypadku prosimy o spisanie u przewoźnika protokołu w celu ustalenia szkody oraz okoliczności jej powstania, protokół otrzymasz od kuriera. Następnie prosimy o przesłanie mailowo skanu tego protokołu na adres estore@oceanic.com.pl.

9. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Niestety obecnie nie wysyłamy towaru poza granice naszego kraju.

Zwroty

1. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?
Masz możliwość bezpłatnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.

  1. Zapakuj dokładnie wszystkie produkty podlegające zwrotowi (razem z otrzymanymi gratisami). Dołącz wypełniony Protokół zwrotu towarów oraz dowód zakupu (paragon/fakturę/potwierdzenie płatności). W widocznym miejscu przesyłki umieść dopisek ZWROT SKLEP OCEANIC.
  2. Produkty wraz z protokołem zwrotu oraz dowodem zakupu wyślij na adres:
    OCEANIC SP. Z O.O.
    ul. Gdańska 5
    83-034 Trąbki Małe
  3. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na numer konta podany w protokole zwrotu towarów.

2. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione przez Allegro produkty?
Masz możliwość bezpłatnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
Zapakuj dokładnie wszystkie produkty podlegające zwrotowi (razem z otrzymanymi gratisami) wraz z dowodem zakupu.
Sprawdź czy Twoje zamówienie zostało zrealizowane w ramach Allegro Smart! i postępuj zgodnie z Instrukcją zwrotów towarów Allegro.
Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na numer konta podany w formularzu zwrotów Allegro.